אבוטבול : "הקבלה הטובה שלי לזכות נכדי – רק טלפון כשר"

    ישראל פריי 7 Comment on אבוטבול : "הקבלה הטובה שלי לזכות נכדי – רק טלפון כשר"
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראיון מעורר השראה ומלא דברי אמונה וביטחון, העניק ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית", בעקבות האסון הקשה בפטירת נכדו הפעוט משה מזרחי ז"ל.

    על הפגנות חוגי הקנאים נגד נתיחת הגופה, אמר אבוטבול: "כמובן שאנחנו נגד כל אלימות, אבל אפשר למצוא פה גם את הצד היפה של עם ישראל. הרי הם לא נאבקים בשביל ילד בשם הרשקוביץ או בורנשטין אלא על ילד קטן בשם משה מזרחי. זה מראה את האהבת ישראל והאכפתיות העמוקה".

    הוא מסרב להאשים את הגננת, שבמשמרתה נפגע התינוק, ושבשל חשד המשטרה לרשלנות עולה התביעה העיקשת לניתוח הגופה: "זה לא רלוונטי. אצלנו מדברים במושגים של אמונה, למה הקב"ה עשה את זה. לגבי הגננת, הרי לא מדובר פה ברוצחת וברור שלא עשתה זאת בכוונה, אנחנו יותר התעסקנו באמונה כמו ערכים והידברות ישבנו סביב המיטה וקיימנו דיונים בהשקפה ואמונה".

    "האמת שריחמנו על המטפלת. שלחתי את הילדים לעשות בדיקות גנטיות יקרות, ע"מ לחפש כל דרך לוודא אולי הילד לא נהרג בגלל הגננת אלא בגלל בעיה אחרת. אנחנו לא מחפשים אשמים, הקב"ה מסדר העניינים. תמיד אומר: מי אשם? – ברוך ה'".

    הימים הקשים שעברה המשפחה חשפה בעיניהם צדדים יפים בעם ישראל: "קיבלנו מאות טלפונים של אנשים שמחזקים ומתחזקים, מקבלים קבלות טובות, זה מפעים. אחת קיבלה להכניס שבת מוקדם, אחד להניח תפילין, אחר קיבל על עצמו לזרוק את האייפון.

    אבוטבול חשף את הקבלה הטובה שלו: "מלבד המכשיר פלאפון האישי הכשר שלי, היה לי בעירייה עוד מכשיר, בו הייתה לי גישה לדברים הכרחיים כמו משרדי ממשלה וכו'. החלטתי שיותר לא אפתח את המכשיר. מי שרוצה – שימצא אותי. נגמלתי ממנו. לא שהיה בו חלילה דבר רע, אבל עשיתי משמרת למשמרת, וקיבלתי ע"ע להיות ק עם המכשיר שקיבל את הכשרם של כל גדולי ישראל".

    האזינו לראיון המלא:



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      ה' ישמור שלא ידעו צער,
      איפה הראיון? אין כלום.

    2. 6

      בנאדם מתון חכם וסבלן דוגמא לאיש ציבור ה' ינחם אתכם

    3. 5

      הרב אבוטבול דוגמא לאיש ציבור אמיתי!!!!

    4. 3

      לעילוי נשמת…אומרים את שם הנפטר בן שם אביו ולא אימו כפי שאומרים לרפואה שלימה!

    5. 2

      אין על האיש הזה כל הכבוד לו חיזק את כולנו במידת הביטחון שלו בכל המערכות שעבר
      אין עליו תמיד כולנו נתמוך באדם הזה הוא תותח….

    6. 1

      ואוו !!!! מדהים הבן אדם הזה ! אוהבים אותך הרב אבוטבול כולנו עוברים רק למכשירים מוגנים !!! כהוראת גדולי הדור